بازگشت گوگل تی وی با امکان اجرا روی اندروید تی وی

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، کمپانی گوگل نرم افزار گوگل تی وی را به صورت مجدد و با امکان اجرا به وسیله اندروید تی وی به بازار معرفی کرد.

بازگشت گوگل تی وی با امکان اجرا روی اندروید تی وی

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها به نقل از ایتنا، کمپانی گوگل یک سال پس از عرضه نسخه اصلی کروم کست از اندروید تی وی با پلیر نکسوس رونمایی کرد. این سیستم عامل درنهایت با نرم افزارهای 6500 عددی خود به دستگاه های چند کمپانی مشهور نظیر سونی، تی سی الف شیائومی، انویدیا، فیلیپس و شارپ راه پیدا کرد.

بااین حال این نرم افزار از پیچیدگی نرم افزاری و روش ارائه محتوایی که کمپانی روکو و فایر تی وی ارائه می کردند، برخوردار نبود. امروز کمپانی گوگل با نسخه کروم کست جدید می تواند نام گوگل تی وی را با رابط جدید که بر مبنای اندروید تی وی ساخته شده است، بازآفرینی کند.

فروشندگان به تازگی بعضی از این کروم کست ها را به صورت اتفاقی به مشتریان خود فروخته اند و آن ها نیز اطلاعات جزئی تر این سیستم عامل را در اختیار سایرین قرار داده اند. به این ترتیب مراسم رونمایی از این محصول تنها تائید قابلیت هایی است که ما در حال حاضر دیده ایم.

صفحه اصلی گوگل تی وی شامل عناوینی از سرویس های استریم یکپارچه شده شما نظیر نت فلیکس، هولو و اچ بی او مکس است. همچنین در این صفحه گزینه ای از سایر کانال هایی که مورداستفاده قرار نداده اید نیز برایتان نمایش داده می گردد. دو سوم بالایی صفحه را بنر چرخانی تشکیل داده است که بر اساس برداشتی که سیستم از سلیقه شما دارد برایتان نمایش داده می گردد.

کاربران با استفاده از سربرگ ها بالای صفحه می توانند پیشنهاد های فیلم ها، نمایش های تلویزیونی، نرم افزارها و لایبرری محتوای خود را مشاهده نمایند. بقیه بخش های صفحه اصلی از سطرهایی از محتواهای شامل ژانرهای موردعلاقه شما و عناوینی از سرویس های خاص نظیر نت فلیکس و یوتیوب ایجادشده اند. گوگل تی وی برای آسان تر کردن یافتن فیلم ها تمامی ارائه دهندگان سرویس های استریم را در یکجا گردآوری نموده است.

نرم افزار گوگل از امروز به عنوان نرم افزار موبایل برای دستگاه های اندرویدی عرضه خواهد شد و شما می توانید در حال حاضر این رابط کاربری جدید را روی همراه هوشمند خود تست کنید. شما می توانید نمایش ها را در فهرست تماشای خود قرار دهید و آن ها به صورت خود به خودی به صفحه نمایش عظیم وارد می شوند. نرم افزارهای پلی مووی و تی وی نیز به زودی تغییر نام پیدا خواهند کرد و با رابط کاربری جدید به عنوان بخشی از نرم افزارهای گوگل تی وی فعالیت خواهند داشت.

منبع: جام جم آنلاین

به "بازگشت گوگل تی وی با امکان اجرا روی اندروید تی وی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت گوگل تی وی با امکان اجرا روی اندروید تی وی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید