اکران نمایشگاه در نمایشگاه بین المللی ممنوع گردد

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، نمایشگاه بین المللی تهران مسائل زیادی را در منطقه ایجاد نموده و باید اکران هرگونه نمایشگاه ممنوع گردد.

اکران نمایشگاه در نمایشگاه بین المللی ممنوع گردد

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ اخبار و رویدادها، سوده نجفی عضو هیات رییسه شورای شهر تهران هشدار داد: برگزاری نمایشگاه ها موجب اختلال در جهت وسیله های نقلیه عمومی شده است.

نجفی اذعان کرد: نبود ایستگاه قطار شهری یکی از دلایل حجم بالای اختلال در تردد وسایل نقلیه است که باید مانع از برگزاری نمایشگاه در این مکان شد.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه نمایشگاه بین المللی تهران خسارت زیادی به این منطقه تحمیل نموده است گفت: بار ها مسائل حاصل ار اکران نمایشگاه ها در رسانه ها منتشر شده است.

وی معتقد است: برگزاری نمایشگاه ها باید در نمایشگاه شهر آفتاب برگزار گردد و این مکان ظرفیت برگزاری را دیگر ندارد.

سوده نجفی با اعتقاد بر اینکه انتقال برگزاری نمایشگاه به شهر آفتاب مسائل این منطقه را کم می نماید تأکید کرد: هیچ نمایشگاهی نباید در این محل برگزار گردد.

بعد از ذکر این موضوع یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران به انتقال نمایشگاه بین المللی تهران به مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب با 21 رای تصویب شد.

سه شنبه گذشته سوده نجفی عضو هیات رییسه شورای شهر تهران در کمیته اضطرار آلودگی هوا که در استاتداری تهران برگزار گردید همین تذکر و تأکید را خواهان شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اکران نمایشگاه در نمایشگاه بین المللی ممنوع گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکران نمایشگاه در نمایشگاه بین المللی ممنوع گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید