اکران آنچارتد جلو افتاد، اکران مرد عنکبوتی با تاخیر روبرو شد

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، شرکت سونی هم مثل سایر استودیوهای فیلم سازی مجبور شده تحت تاثیر همه گیری ویروس کرونا برنامه اکران آثارش را تغییر دهد و بخش مهمی از فیلم های جدیدش را در تاریخ های دورتری نمایش دهد اما در کنار این تاخیرها اکران فیلم آنچارتد که مدت ها در دست تهیه بود جلو افتاده است.

اکران آنچارتد جلو افتاد، اکران مرد عنکبوتی با تاخیر روبرو شد

از جمله تغییرات جدید سونی در تقویم اکران آثارش باید به دنباله فیلم سینمایی مرد عنکبوتی به درون دنیای عنکبوتی (Spider-Man: Into the Spider-Verse) و قسمت سوم از سه گانه مردعنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming trilogy) اشاره نمود که با همکاری استودیوهای مارول در دست تهیه است. هر دو اثر یاد شده با ماه ها تاخیر در اکران روبرو شده اند؛ در واقع دنباله انیمیشن مردعنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی قرار است در تاریخ جدید 7 اکتبر سال 2022 اکران گردد در حالی که قبلا گفته شده بود در تاریخ 8 آوریل سال 2022 اکران خواهد شد.

اما قسمت سوم از سه گانه بازگشت به خانه که با همکاری مارول فراوری می گردد به جای اکران در 16 جولای سال 2021 به تاریخ 5 نوامبر سال 2021 موکول شده است. علاوه بر این ها فیلم دیگر سونی در دنیا اسپایدرمن یعنی ونوم: بگذارید کارنیج بیاید (Venom: Let There Be Carnage) که اخیرا نام کامل آن مشخص شده به جای اکران در ماه اکتبر سال میلادی جاری در تاریخ 25 ژوئن سال میلادی 2021 اکران خواهد شد.

اما تغییر برنامه اکران آثار سونی، مارول را هم مجبور نموده دوباره تاریخ اکران دو فیلم از مجموعه آثار دنیا سینمایی خود را جا به جا کند. بر همین اساس استودیوهای مارول اکران فیلم های سینمایی دکتر استرنج در چنددنیای دیوانگی (Doctor Strange in the Multiverse of Madness) و ثور: عشق و تندر (Thor: Love and Thunder) را به تاخیر انداخته است. دنباله دکتر استرنج که همین چند هفته پیش جا به جا شده بود و قرار شد در تاریخ 5 نوامبر سال 2021 اکران گردد مجددا تغییر تاریخ داده و این بار اکران آن در تاریخ 25 مارس 2022 قرار گرفته است. همچنین فیلم سینمایی ثور: عشق و تندر از تاریخ 18 فوریه 2022 که جدیدا مشخص شده بود جا به جا شده و به تاریخ 11 فوریه 2022 منتقل شده که در واقع بیانگر تعجیل یک هفته ای در اکران این اثر سینمایی است.

اما مجموعه به هم ریختگی های اخیر استودیوهای عظیم هالیوود دست کم برای مخاطبان آنچارتد خوشایند بوده است. فیلم سینمایی لایو اکشن آنچارتد که مدت ها است درباره اش شنیده ایم و قرار است با بازی تام هالند همراه باشد قرار است از آنچه برنامه ریزی شده بود کمی زودتر پخش گردد. طبق تقویم جدید فیلم آنچارتد از تاریخ 8 اکتبر سال 2021 به تاریخ 16 جولای سال 2021 منتقل شده است و در واقع صندلی اکران قبلی قسمت سوم مجموعه مرد عنکبوتی را اشغال خواهد نمود.

فیلم سینمایی آنچارتد هنوز مراحل پیش فراوری را طی می نماید و قرار است توسط روبن فلیشر کارگردانی گردد. فلیشر کارگردانی فیلم سینمایی ونوم (Venom) را در کارنامه دارد.

منبع: دیجیکالا مگ

به "اکران آنچارتد جلو افتاد، اکران مرد عنکبوتی با تاخیر روبرو شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "اکران آنچارتد جلو افتاد، اکران مرد عنکبوتی با تاخیر روبرو شد" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکران آنچارتد جلو افتاد، اکران مرد عنکبوتی با تاخیر روبرو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید