انتقاد کواکبیان از نقش یک نماینده در سریال پایتخت

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، مصطفی کواکبیان در جلسه علنی روز سه شنبه در تذکری شفاهی خطاب به هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: یک طرح دو فوریتی هفته پیش مطرح شد در دستور کار این هفته قرار نداشت شاید فردا مطرح گردد خواهش می کنم که اگر فراموش شده، آنرا جدی بگیرید.

انتقاد کواکبیان از نقش یک نماینده در سریال پایتخت

به گزارش ایرنا، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در تذکری به صداوسیما یادآور شد: صدا و سیما کار های زیادی می نماید از جمله در یک سریال نماینده مجلسی را که بسیار آدم مفلوک و بیچاره است و نمی تواند کفش های خود را جفت کند و حق برخورد با راننده اش را هم ندارد، نشان می دهد که در این باره حرفی ندارم؛ اما الان دعوایی که میان وزارت ارتباطات و صداوسیما بر سر پهنه باند 700 تا 800 است، خواهش می کنم این موضوع را به نفع مردم حل و سرعت اینترنتی که بسیار کم شده را درست نمایند.

وی همچنین درباره صدور حکم برای محمود صادقی نماینده مردم تهران در مجلس دهم، گفت: به تازگی بار دیگر برای همکارمان احکامی صادر شده که در فضای مجازی منتشر شده است. از آقای رییسی (رییس قوه قضاییه) می خواهم با توجه به اینکه بالاخره خودشان حساب های قوه قضاییه را تنظیم کردند برای همکار عزیزمان که در این باره تذکر داده، مسئله ای ایجاد نشود و آقای آملی لاریجانی هم از این موضوع بگذرند.

منبع: فرارو

به "انتقاد کواکبیان از نقش یک نماینده در سریال پایتخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد کواکبیان از نقش یک نماینده در سریال پایتخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید