افشین داوری؛ از این فدراسیون به آن فدراسیون

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، علاوه بر علاقه مندی حضور در فدراسیون های مختلف، میزان علاقه به تغییر در رشته هایی که تخصصش را هم ندارد، جزو ویژگی های این مدیر ورزشی است.

افشین داوری؛ از این فدراسیون به آن فدراسیون

انتخابات ریاست فدراسیون ناشنوایان با حضور 6 کاندیدا روز یکشنبه (26 اسفند) ساعت 10 صبح در آموزشگاه ملی المپیک و پارالمپیک برگزار می گردد.

پیش از این 8 کاندیدا برای شرکت در انتخابات فدراسیون ناشنوایان ثبت نام نموده بودند که به گفته محمدرضا کاشانی دبیر مجمع انتخابات فدراسیون ناشنوایان، صلاحیت عارف سعیدی (فیزیوتراپیست) به دلیل نداشتن سوابق کافی مدیریتی، در کمیسیون تطبیق صلاحیت ها مورد تأیید قرار نگرفت و همچنین رمضانعلی دولو (سرپرست فدراسیون هندبال) نیز از شرکت در انتخابات انصراف داد.

بنابراین کاظم نظم ده (رئیس سابق این فدراسیون و از مدیران سازمان بهزیستی)، افشین داوری (سرپرست فعلی فدراسیون والیبال)، کرم الله علیمرادی (رئیس سابق فدراسیون ناشنوایان) و مهران تیشه گران (دبیر فدراسیون ناشنوایان) به همراه سعید کاظمی (پزشک) و مسعود فراهانی طجر (کارشناس وزارت ورزش و جوانان) 6 کاندیدایی هستند که در انتخابات ریاست فدراسیون ناشنوایان رقابت می نمایند.

نکته جالب این فهرست نام افشین داوری است. رییس سابق فدراسیون دوومیدانی، سرپرست سابق ناشنوایان، سرپرست سابق فدراسیون بوکس، سرپرست فعلی فدراسیون والیبال که حالا باید روز 26 اسفندماه در انتخابات ناشنوایان شرکت کند. نکته قابل تامل توامندی این مدیر برای حضور در همه این رشته ها و برنامه داشتن برای همه اینها است. هیچ بعید نیست که او اگر نتواند در انتخابات ناشنوایان رای بیاورد - که احتمالش زیاد است- برای انتخابات والیبال هم کاندیدا گردد البته اگر به او گفته گردد که این کار را انجام دهد.

علاوه بر علاقه مندی حضور در فدراسیون های مختلف، میزان علاقه به تغییر در رشته هایی که تخصصش را هم ندارد، جزو ویژگی های این مدیر ورزشی است. تا جاییکه حتی در فدراسیون بوکس، زمان مسابقات را به خاطر اینکه وقت کم بود، تغییر داد و راندهای بوکس را در دقایق کمتری برگزار کرد.

منبع: ایران ورزشی

به "افشین داوری؛ از این فدراسیون به آن فدراسیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشین داوری؛ از این فدراسیون به آن فدراسیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید