افزایش تعداد نمایندگان مبتلا به کرونا

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که به علت شیوع ویروس کرونا ساعات جلسه علنی در دو روز آینده کاهش پیدا کرد و جلسات کمیسیون های تخصصی نیز تشکیل نمی گردد.

افزایش تعداد نمایندگان مبتلا به کرونا

مجتبی یوسفی در مصاحبه با ایسنا، اظهار کرد: حدود 60 نماینده و کارکنان مرتبط با صحن، به کرونا مبتلا شده اند و از این تعداد تست 30 نماینده مثبت است.

وی افزود: از طرفی دیگر منتظر جواب تست های روز گذشته نمایندگان هستیم که امروز اعلام می گردد. طبق پروتکل ها ما باید جلسات مجلس شورای اسلامی را تعطیل می کردیم، اما به دلیل لزوم تصمیم گیری در موضوعات مختلف محدودیت هایی ایجاد کردیم بدین شکل که جلسات سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری مجلس از 10 تا 10:30 برگزار می گردد.

یوسفی شرح داد: هنوز شرایط برای سه بخش کردن جلسات مجلس شورای اسلامی فراهم نیست، به همین خاطر در دو روز آینده ساعات جلسات کاهش پیدا کرد و هفته آینده جلسات مجلس در سه نقطه تشکیل می گردد.

وی در خاتمه گفت: جلسات کمیسیون های تخصصی تعطیل می گردد مگر این که موضوع مهمی در دستور کار باشد، حضور میهمانان نیز محدود خواهد شد.

سیدنظام الدین موسوی سخنگوی هیات رییسه مجلس نیز گفت که با توجه به افزایش شیوع کرونا، شروع موج نو و ابتلای تعدادی از نمایندگان به این بیماری، به جهت رعایت شیوه نامه های بهداشتی، صحن علنی مجلس در روز های سه شنبه و چهارشنبه (12و 13 بهمن ماه) تا ساعت 10 و 30 دقیقه برگزار می گردد و تعداد همراهان وزرایی که به مجلس دعوت شده اند نیز محدود شده است.

وی گفت: جلسات کمیسون ها لغو و صرفا جلسات کمیسیون تلفیق به دلیل کمی تعداد نمایندگان برگزار می گردد.

منبع: فرارو

به "افزایش تعداد نمایندگان مبتلا به کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش تعداد نمایندگان مبتلا به کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید