آنباکسینگ گوگل پیکسل 3 ایکس ال!

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، وب سایت ترنجی - سینا عطایی: در حقیقت ما در دوران پسالورفتن (!) هستیم. ما امروز شاهد پدیده ای هستیم که موبایل هنوز معرفی نشده ویدیو با کیفیت بالا از آن منتشر می گردد، همه مشخصاتش معلوم است و فکر می کنم این روزها گوگل کاملا مستأصل در گوشه ای نشسته و می گوید خدا بسه دیگه، ما خسته شدیم! به هر حال روزی دیگر و اطلاعاتی دیگر از پیکسل 3 ایکس ال هنوز معرفی نشده وجود دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا آنباکسینگ گوگل پیکسل 3 ایکس ال را ببینیم.

آنباکسینگ گوگل پیکسل 3 ایکس ال!

همانطور که در این ویدیو کاملا حی و حاضر شاهد پیکسل 3 ایکس ال هستید، تمام لوازم جانبی همراه آن، بسته بندی که شاید البته نسخه نهایی نباشد و خود دستگاه را می بینید. نماهای نزدیک از نقطه به نقطه پیکسل 3 ایکس ال دیده می گردد و واقعا گوگل باید در یک حرکت انتحاری وارد فروش این دستگاه بگردد (!) چون دیگر واقعا احتیاج به معرفی رسمی نیست. اصلا مراسم معرفی بگیرند و چه بگویند؟ ببخشید که بیش از 1 ماه پیش از معرفی شما همه چیز را می دانستید؟

به هر صورت! تا کنون ما در ترنجی آنباکسینگ پیکسل 3 ایکس ال (Pixel 3 XL) را به صورت مجموعه ای از تصاویر دیدیم و هندزفری های پیکسل باد طور سیمی تایید شد. همچنین دو روز پیش بود که ابر افشاگری گوگل پیکسل 3 ایکس ال (Pixel 3 XL) منتشر شد و با این آنباکسینگ ویدیویی امروز فکر می کنم حجت تمام است!

نظر شما چیست؟ پیکسل 3 ایکس ال (Pixel 3 XL) را چطور می بینید؟ شاید بهتر باشد پیش از پاسخ دادن به این پرسش به ما بگویید نظرتان درباره توانایی رازنگهداری گوگل چیست!

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

منبع: برترین ها

به "آنباکسینگ گوگل پیکسل 3 ایکس ال!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنباکسینگ گوگل پیکسل 3 ایکس ال!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید