کمبود گوشت در اصفهان شایعه است

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، رییس اتحادیه گوشت قرمز اصفهان با تاکید بر اینکه کمبود گوشت در اصفهان شایعه است، گفت: دام سنگین گاو و گوساله را از اصفهان بیرون می برند که این موجب کمبود گوشت می گردد.

کمبود گوشت در اصفهان شایعه است

رضا انصاری در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ اخبار و رویدادها، در خصوص علت کمبود گوشت در اصفهان و گلایه برخی رستوران داران در این خصوص، اظهار کرد: جواب این مشکل را باید از مسئولان پرسید.

وی اضافه نمود: علت این است که گوشت منجمد برزیلی را با قیمت 45 هزار تومان به فروش می رسانند، در حالی که نرخ قبلی آن بین 28 تا 30 هزار تومان بود.

رییس اتحادیه گوشت قرمز اصفهان با اشاره به اینکه دام سنگین گاو و گوساله را از اصفهان بیرون می برند که این موجب کمبود گوشت می گردد، تاکید نمود: البته مشکل کمبود گوشت مربوط به کشور است و تنها مربوط به استان اصفهان نیست.

وی با تاکید بر اینکه با وجود کمبود اوضاع را در اصفهان مدیریت نموده ایم، شنیده ها حاکی از آن است که در حال حاضر فیله گوساله را در تهران 100 هزار تومان می فروشند، البته نمی دانم صحت دارد یا خیر؟ اما در اصفهان اوضاع را مدیریت کردیم. قیمت گوشت در اصفهان نسبت به شهرهای دیگر پایین تر بوده و راحت تر به دست مصرف نماینده می رسد.

انصاری با بیان اینکه در حال حاضر قیمت گوشت 54 هزار تومان است و نرخ 70 هزار تومان قیمتی توافقی بین دو طرف است که قصد خریداری دارند، گفت: طی 40 سال گذشته در کشور دام سبک را عرضه نموده اند و تنها مدت کوتاهی است که گوشت وارداتی را عرضه می نمایند، البته علاوه بر اینکه مصرف داخلی داشته باشیم، دام را به طور مستقیم یا غیر مستقیم صادر نموده ایم.

وی با بیان اینکه علت کمبود گوشت مربوط به خشکسالی، گرانی علوفه و نرسیدن آن به دامدار از نظر سوبسید است، هم چنین کاه را کیلویی 1800 تومان خریداری می نمایند، گفت: در این صورت نگهداری دام برای دامدار صرفه اقتصادی ندارد.

رییس اتحادیه گوشت قرمز اصفهان ادامه داد: هم اکنون کشتارگاه ها کشتار دام انجام می دهند و کمبود گوشت در اصفهان نداریم و این صحبت ها شایعه است.

وی با بیان اینکه در رستوران ها پیش از این از گوشت های برزیلی استفاده می کردند که اکنون تهیه آن با نرخ 45 هزار تومان صرفه اقتصادی ندارد، اضافه نمود: خرید گوشت های برزیلی برای رستوران ها خوب بود، اما اکنون با نرخ جدید شرایط دیگری رقم خورده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کمبود گوشت در اصفهان شایعه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمبود گوشت در اصفهان شایعه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید