پیروز قربانی: اخراج شفر و آوردن گزینه های تکراری تصمیم درستی نیست، استقلال طبیعی نتیجه می گیرد

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، پیروز قربانی، مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال تهران تأکید کرد که کنار گذاشتن وینفرد شفر از این تیم در مقطع زمانی فعلی منطقی نیست.

پیروز قربانی: اخراج شفر و آوردن گزینه های تکراری تصمیم درستی نیست، استقلال طبیعی نتیجه می گیرد

پیروز قربانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ اخبار و رویدادها، در مورد شکست استقلال برابر سایپا گفت: ما شاهد یک بازی سطح بالا از سوی هر دو تیم بودیم. وقتی سایپا 10 نفره شد انتظار می رفت که استقلال از این شرایط نهایت استفاده را ببرد، ولی این اتفاق رخ نداد و در نهایت سایپا با کوشش زیاد موفق شد که برنده از زمین بیرون بیاید.

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال در واکنش به انتقادهای انجام شده از بازیکنان و سرمربی استقلال تأکید کرد: وقتی تیمی نتیجه نمی گیرد طبیعتاً انتقادها هم آغاز می گردد، ولی این درست نیست که الان دنبال مقصر بگردیم. ما باید یاری کنیم تا استقلال به روزهای خوبش نزدیک گردد. من اول فصل هم گفتم که استقلال بازیکنان تأثیرگذاری را از دست داده است و این تیم در فصل جاری نرمال و طبیعی نتیجه می گیرد. نمی توان در این فصل از استقلال توقع قهرمانی داشت، ولی در یکی دو سال آینده می توان چنین توقعی را داشت.

قربانی با اشاره به بحث های اخیر مبنی بر تغییر کادر فنی این تیم گفت: اخراج شفر تصمیم درستی نیست. واقعاً اگر شفر را کنار بگذارند می خواهند سراغ کدام گزینه بروند؟ دوباره باید نام گزینه های تکراری مطرح گردد که در گذشته در استقلال کار کردند و البته زحمت هم کشیدند. اعتقاد من این است که اخراج شفر و آوردن گزینه های تکراری تصمیم درستی نیست. البته انتقاد من از شفر این است که قبل از آغاز فصل نتوانست در شکل گیری تیم عملکرد خوبی داشته باشد.

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال در انتها گفت: استقلال بازیکنان تأثیرگذاری را از دست داد و انتظار می رفت که شفر از پیش فصل استفاده بهتری کند، اما این طور نشد. استقلال البته بازیکنان جوانی را به تیمش افزود و نمی توان انتظار داشت که آنها در همین فصل این تیم را قهرمان نمایند. استقلال خوب بازی می نماید، ولی باید یکسری ضعف ها را رفع نمایند. استقلال در خط هافبک به بازیکنی مثل امید ابراهیمی احتیاج دارد، همچنین به جذب یک بازیکن پاسور. امیدوارم که در آینده شرایط استقلال بهتر گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پیروز قربانی: اخراج شفر و آوردن گزینه های تکراری تصمیم درستی نیست، استقلال طبیعی نتیجه می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروز قربانی: اخراج شفر و آوردن گزینه های تکراری تصمیم درستی نیست، استقلال طبیعی نتیجه می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید