پیغام عاطفی دروازه بان دینامو زاگرب به دنبال پرسپولیسی شدن بودیمیر

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، دانیل زاگوراتس، دروازه بان 31 ساله تیم دینامو زاگرب به دنبال انتقال ماریو بودیمیر به پرسپولیسی پیامی را منتشر کرد.

پیغام عاطفی دروازه بان دینامو زاگرب به دنبال پرسپولیسی شدن بودیمیر

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها و به نقل از سایت 24 ساتای کرواسی، هم تیمی های ماریو بودیمیر، مهاجم باتجربه دینامو زاگرب نزد او برای خداحافظی می روند زیرا با تیم پرسپولیس که تحت راهنمایی برانکو ایوانکوویچ قرار داد به توافق رسیده است. او راهی ایران می گردد تا به صورت رسمی قراردادش را منعقد کند.

ماریو بودیمیر امروز رسما با پرسپولیس قراردادش را امضا می نماید. این پیغام را دانیل زاگوراتس، دروازه بان تیم دینامو زاگرب و دوست نزدیک ماریو بودیمیر با کلمه های عاطفی منتشر نموده است.

در پیغام دروازه بان تیم دینامو زاگرب پس از قطعی شدن انتقال ماریو بودیمیر به تیم پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال ایران آمده است: بزرگترین مزیت ورزش چه چیزی می تواند باشد؟ مرا باور کنید که این نه پول است و نه شهرت... باارزش ترین مزیت ورزش این است که شما در آن بسیاری از انسان های مسئولیت پذیر را می شناسید. آنهایی که با شما می مانند و برای همیشه در زندگی دوستان واقعی تان هستند. دوست عزیز من، ماریوی کوچک در تهران دوردست است!

ماریو بودیمیر در فصل جاری سومین مهاجم تیم دینامو زاگرب پس از برونو پتکوویچ و ماریو گاورانوویچ بود. او در هشت بازی که به میدان رفت هشت گل به ثمر رساند و 2 پاس گل داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پیغام عاطفی دروازه بان دینامو زاگرب به دنبال پرسپولیسی شدن بودیمیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام عاطفی دروازه بان دینامو زاگرب به دنبال پرسپولیسی شدن بودیمیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید