پاپاویچ: تا حد مرگ از دیدن عکس جیمز ترسیده بودم!

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، سرمربی تیم بسکتبال سان آنتونیو گفت: دیدن صورت بزرگ لبران جیمز از پنجره اتاقم در هتل، واقعاً وحشتناک بود.

پاپاویچ: تا حد مرگ از دیدن عکس جیمز ترسیده بودم!

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، دیدار تیم های بسکتبال لس آنجلس لیکرز و سان آنتونیو اسپرز در لیگ NBA صبح امروز (سه شنبه) برگزار گردید و با اختلاف یک امتیاز به سود اسپرز به خاتمه رسید. این سومین شکست متوالی یاران لبران جیمز در لیگ سال جاری بود.

گرگ پاپاویچ، سرمربی اسپرز و تیم ملی بسکتبال آمریکا که تیمش را در لس آنجلس به میدان برد به نکات دیگری هم توجه داشت.

پاپاویچ گفت: در سطح شهر و مخصوصاً در هتل هایی که ما اقامت داشتیم، بیلبوردهای بزرگی از تصاویر لبران جیمز دیده می شد. دیدن صورت بزرگ لبران جیمز از پنجره اتاقم در هتل، واقعاً وحشتناک بود.

او ادامه داد: من شب گذشته و در تمام طول روز مشغول دیدن عکس صورت مردی بودم که هدفون در گوشش بود. لبران از نظر جثه، بسیار بزرگ است و در این تصاویر تبلیغاتی مثل یک هیولا دیده می شد. من تا حد مرگ ترسیده بودم و جرأت نداشتم از پنجره به بیرون اتاقم نگاه کنم!

شرکت بیتس که برندی معتبر در فراوری هدفون به حساب می آید با قراردادی یک میلیارد و 120 میلیون دلاری، اسپانسر رسمی NBA در فصل جاری است. این شرکت، حمایت مالی از لبران جیمز را نیز بر عهده دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پاپاویچ: تا حد مرگ از دیدن عکس جیمز ترسیده بودم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاپاویچ: تا حد مرگ از دیدن عکس جیمز ترسیده بودم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید