وقوع 11 مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی طی یک روز در همدان

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، محمدرضا بیاناتی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: طبق اعلام مرکز پیغام و کنترل فرماندهی عملیات 14 عملیات اطفای حریق و 12 عملیات امداد و نجات حاصل کوشش آتش نشانان همدان در 24 ساعت گذشته بوده است.

وقوع 11 مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی طی یک روز در همدان

رئیس سازمان آتش نشانی همدان گفت: روز بیست و یکم شهریورماه شهروندان همدانی 584 مرتبه با سامانه 125 تماس گرفته اند که از این تعداد تماس 26 مورد منجر به عملیات گردیده است.

بیاناتی بابیان اینکه 51 تماس برای مشاوره و هدایت برقرار گردیده و 110 تماس اشتباه بوده است، گفت: متاسفانه 396 مورد از تماس ها نیز ایجاد مزاحمت و یک مورد گزارش حریق کذب بوده است.

وی گفت: عملیات انجام گردیده در این مدت 14 مورد آتش سوزی شامل حریق باغ در جاده ملایر، حریق خودرو در شهرک مدنی، تصادف و نشت سوخت در جاده فقیره و 11 مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در اعتمادیه، متخصصین، بلوار ارم، شهرک الوند، شهرک مدنی، بلوار بعثت، عمار 2 مورد، دانشگاه بوعلی، جاده تهران و تپه هگمتانه بوده است.

بیاناتی گفت: همچنین 12 مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس گردیده در آسانسور در جانبازان، 2 مورد نجات افراد محبوس گردیده در آسانسور پل عابر پیاده در بلوار بعثت و بلوار شهید احمدی روشن، 5 مورد نجات افراد محبوس گردیده در منزل در پردیس 2 مورد، میدان جهاد، خیابان شریعتی و شهرک مدرس، نجات افراد محبوس گردیده در خودرو در میدان فردوسی، عملیات امداد و نجات در حادثه تصادف خودرو در شهید زمانی و 2 مورد مهار حیوانات در خیابان شریعتی و 18 متری قهرمان توسط آتش نشانان به انجام رسید.

رئیس سازمان آتش نشانی همدان مطرح نمود: تعداد 10 نفر نجات یافته طی این عملیات گزارش گردیده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "وقوع 11 مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی طی یک روز در همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقوع 11 مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی طی یک روز در همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید