فوتبال دنیا، جنارو گتوسو: با یک سازمان دفاعی مناسب می توان رونالدو را مهار کرد، یوونتوس پر از قهرمان است

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، فوتبال دنیا - جنارو گتوسو سرمربی میلان به قدرت یوونتوس، رقیب آتی تیمش کاملا مطلع است.

فوتبال دنیا، جنارو گتوسو: با یک سازمان دفاعی مناسب می توان رونالدو را مهار کرد، یوونتوس پر از قهرمان است

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، جنارو گتوسو در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل یوونتوس در مهم ترین جدال هفته دوازدهم رقابت های سری A ایتالیا از نقاط قوت و ضعف رقیب سخن گفت.

سرمربی میلان گفت: موساکیو بسیار بدشانس بود. مصدومیت او برای تیم مشکل ساز شد، اما در حال حاضر قصد داریم با آرامش پیش برویم. مسائل و مصدومان زیادی داریم. باید علاوه بر یوونتوس با مسائل نیز بجنگیم. هیگواین را اخیرا ندیده ام، زیرا در اسپانیا بودیم و او در میلانلو حضور داشت. گونسالو اکنون باید آرام باشد، زیرا تحت فشار خیلی آسان عصبی می گردد. در چنین بازی های باید با عزم و میل برای پیروزی بازی کنیم. کل تیم باید سخت مبارزه کند، زیرا به تنهایی نمی توان کاری انجام داد. آتش اشتیاق را در چشمان شاگردانم می بینم و این موضوع و انسجام و همکاری تیمی را دوست دارم.

گتوسو در ادامه اضافه کرد: یوونتوس تیمی پر از قهرمان است. آن ها در هفت سال اخیر قهرمان سری A شدند و در تمام زمینه های تیمی قدرت زیادی دارند. منچستریونایتد برای شکست این تیم در بالاترین سطح خود بازی کرد. به خاطر تاریخ میلان، به خاطر عملکردی که این تیم در 6 بازی اخیر برابر رقیب ارائه نموده، موظفیم خودمان را بهتر کنیم. احتمالا فرانک کسیه را در اختیار خواهیم داشت. او می تواند مامور مهار کریستیانو رونالدو باشد. رونالدو را می توان با یک سازمان تیمی خوب مهار کرد. جدول رده بندی سری A

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فوتبال دنیا، جنارو گتوسو: با یک سازمان دفاعی مناسب می توان رونالدو را مهار کرد، یوونتوس پر از قهرمان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، جنارو گتوسو: با یک سازمان دفاعی مناسب می توان رونالدو را مهار کرد، یوونتوس پر از قهرمان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید