شعبانی هم به فینال نرسید، ادامه کابوس فینال برای کشتی ایران!

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، نماینده وزن 97 کیلوگرم ایران در دیدار نیمه نهایی کشتی آزاد زیر 23 سال قهرمانی دنیا 2018 برابر حریف گرجستانی به سختی بازنده شد و او نیز از رسیدن به فینال بازماند تا در 5 وزن نخست این رقابت ها ایران هیچ فینالیستی نداشته باشد.

شعبانی هم به فینال نرسید، ادامه کابوس فینال برای کشتی ایران!

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، در ادامه رقابت های 5 وزن نخست کشتی آزاد زیر 23 سال قهرمانی دنیا در رومانی، علی شعبانی آخرین نماینده ایران در روز نخست در دیدار نیمه نهایی وزن 97 کیلوگرم برابر گیوی ماتچراشویلی از گرجستان با ارائه نمایشی بسیار ضعیف با نتیجه سنگین 10 بر صفر باخت و از رسیدن به فینال بازماند تا کشتی ایران همچنان در حسرت فینال رقابت های دنیای بماند.

شعبانی پیش از این در دور نخست استراحت کرد سپس در دور دوم به مصاف سیمونه ایناتونی از ایتالیا رفت و با نتیجه 11 بر صفر حریف خود را شکست داد و راهی یک چهارم نهایی شد.وی سپس مقابل اریک تیل از آلمان با نتیجه 8 بر صفر پیروز شد و به نیمه نهایی رسید.

مرتضی قیاسی نیز پیش از این در دیدار نیمه نهایی وزن 65 کیلوگرم این رقابت ها در حالیکه تا 10 ثانیه مانده به انتها از ری هیگوچی نایب قهرمان المپیک 2016 از ژاپن با نتیجه 4 بر 2 پیش بود در نهایت 4 بر 4 باخت و او نیز از رسیدن به فینال بازماند.

به این ترتیب قیاسی و شعبانی فردا (شنبه) شب برای مدال برنز به مصاف رقبایشان می روند و علیرضا سرلک در وزن 57 کیلوگرم نیز پس از شکست برابر رقیب ژاپنی و با توجه به فینالیست شدن این کشتی گیر ژاپنی به گروه بازنده ها رفت تا فردا(شنبه) برای رسیدن به مدال برنز رقابت کند.

همچنین نیما اشفاقی در وزن 70 کیلوگرم و مجتبی اصغری در 79 کیلوگرم با شکست در دور نخست از دور رقابت ها کنار رفتند.

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها،تاکنون ایران نتوانسته در جریان رقابت های کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان دنیا 2018 که به تازگی در مجارستان برگزار گردید و همچنین رقابت های کشتی فرنگی زیر 23 سال قهرمانی دنیا که جمعا در 30 وزن برگزار گردید هیچ فینالیستی داشته باشد که با اضافه شدن این 5 وزن نیز ایران در 35 وزن برگزار گردیده رقابت های قهرمانی دنیا و بزرگسالان و امیدها نتوانسته هیچ فینالیستی داشته باشد!

فردا(شنبه) نمایندگان ایران در 5 وزن دوم کار خود را به امید کسب بهترین نتیجه ممکن و راهیابی به فینال شروع می نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "شعبانی هم به فینال نرسید، ادامه کابوس فینال برای کشتی ایران!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شعبانی هم به فینال نرسید، ادامه کابوس فینال برای کشتی ایران!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید