استقلال 3 - نفت آبادان صفر ، استقلال فقط نبرد، امیدهایش زنده شد

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، یک آغاز آنچنانی برای استقلال در استادیوم آزادی. استقلال خیال بازگشت به روزهای خوب را دارد. در صحنه ای که روح الله روی توپ اثر نگذاشت تا طارق کار را تمام کند، می شد فهمید استقلال به هوش آمده است.

استقلال 3 - نفت آبادان صفر ، استقلال فقط نبرد، امیدهایش زنده شد

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها ، پنج شنبه 8، 9 ، 97، هفته چهاردهم از هجدهمین دوره لیگ برتر، ساعت 17:30، استادیوم آزادی، تماشاگر: 12 هزار نفر

استقلال 3

گل ها: فرشید باقری (9)، طارق همام (24)، اللهیار صیادمنش (74)

نفت آبادان صفر

داور: علی صفایی، یاری ها: مهدی عالی قدر، مهدی شفیعی

اخطار:

کرار جاسم (73)، اکبر ایمانی (76)، سیروان قربانی (85) از صنعت نفت آبادان

میلاد زکی پور (80)، مارکوس نویمایر (86) از استقلال

اخراج: -

بازیکن برتر: طارق همام

استقلال: مهدی رحمتی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، میلاد زکی پور (87 - میثم تیموری)، فرشاد محمدی مهر (83 - مارکوس نیومایر)، فرشید باقری، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، روح الله باقری (65- اللهیار صیادمنش) ، وریا غفوری، طارق همام

سرمربی وینفرد شفر

نفت آبادان: شهاب گردان، حسین ساکی، سیروان قربانی، عقیل کعبی، اکبر ایمانی، طالب ریکانی (46 - بهنام برزای)، میلاد جهانی (67 - جاناتان بواریتو)، کرار جاسم محمد، مصطفی احمدی (78 - محمدرضا غبیشاوی)، رضا جبیره، وفا هخامنش

سرمربی پائولو سرجیو

استقلال از اولین دقایق بازی نشان داد که قرار است یک روز جذاب را برای تماشاگرانش بسازد. گل زود هنگام و سپس ادامه نمایشی زیبا. استقلال به نفت فرصت نفس کشیدن نداد و با 3 گل کار را تمام کرد اما صنعت نفت هرگز تیم بی برنامه ای نبود و اگرچه شکست سنگینی را در تهران تجربه کرد اما هرگز حریفی نبود که وا داده باشد. استقلال فقط نبرد، بلکه امیدهایش را زنده کرد تا بتواند تعقیب کننده جدی مدعیان باشد.

دقایق حساس:

دقیقه 4: شوت از راه دور کرار جاسم با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

دقیقه 7: ارسال محمدی مهر در تیر دوم به فرشید اسماعیلی رسید اما ضربه این بازیکن بلاک شد و به کرنر رفت.

دقیقه 33: روح الله باقری در یک موقعیت مناسب با ضربه خود یک کرنر برای استقلال به دست آورد.

دقیقه 37: ضربه سیروان قربانی را مهدی رحمتی با یک واکنش خوب راهی کرنر کرد. این کرنر ارسالی برای نفت ثمری نداشت.

دقیقه 44: حرکت خوب بازیکنان نفت آبادان با پاس در عمق همراه شد که محمدی مهر قبل از بازیکن نفت آبادان به توپ رسید و توپ را به کرنر فرستاد. این کرنر نتیجه ای برای نفت نداشت.

دقیقه 58: حرکت ترکیبی بازیکنان استقلال در محوطه جریمه به فرشید باقری رسید اما ضربه این بازیکن با اختلاف اندکی به بیرون رفت.

دقیقه 60: حرکت بازیکنان استقلال در یک رفت و برگشت به روزبه چشمی پشت محوطه جریمه رسید اما ضربه این بازیکن با اختلاف اندکی به بیرون رفت.

دقیقه 71: سانتر خوب وریا غفوری با ضربه سر صیادمنش همراه شد اما این توپ با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه 84: حرکت عالی نویمایر و طارق همام پشت محوطه جریمه، توپ را به نویمایر رساند اما این بازیکن بد شانس بود که ضربه او به تیرک برخورد کرد.

توضیح گل ها:

استقلال یک - نفت آبادان صفر (دقیقه 9: فرشید باقری): ارسال فرشید اسماعیلی بعد از تعلل مدافعان نفت به باقری رسید و فرشید توانست با یک ضربه دقیق و هوشمندانه دروازه گردان را باز کند.

استقلال 2 - نفت آبادان صفر (دقیقه 24: طارق همام): حرکت عالی فرشاد محمدی مهر از سمت راست با پاس کات بک او همراه شد. روح الله باقری به خوبی از کنترل توپ صرف نظر کرد تا توپ در موقعیت بهتر به طارق همام برسد و ضربه این بازیکن گل دوم آبی های تهران را رقم زد.

استقلال 3 - نفت آبادان صفر (دقیقه 74 اللهیار صیادمنش): حرکت خوبی که صیادمنش در مرکز زمین با توپ گیری شروع کرد به اسماعیلی رسید و این بازیکن صیادمنش را در موقعیت تک به تک قرار داد تا گل سوم استقلال با یک نوک پای دقیق به ثمر برسد.

منبع: ایران ورزشی

به "استقلال 3 - نفت آبادان صفر ، استقلال فقط نبرد، امیدهایش زنده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال 3 - نفت آبادان صفر ، استقلال فقط نبرد، امیدهایش زنده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید