گذر صنایع دستی ویلا مصوب شورای شهر نیست ، هرگونه اقدام در این خیابان متوقف شود

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، عضو شورای شهر تهران گفت: گذر صنایع دستی ویلا و پیاده راه کردن این خیابان مصوب شورا نیست.

گذر صنایع دستی ویلا مصوب شورای شهر نیست ، هرگونه اقدام در این خیابان متوقف شود

وبلاگ اخبار و رویدادها: الهام فخاری، عضو شورای شهر تهران در واکنش به یکطرفه شدن خیابان ویلا نوشت: ایجاد گذر صنایع دستی در خیابان استاد نجات- الهی (ویلا) و تبدیل شدن آن به پیاده راه مصوب شورا نیست و باید هرگونه اقدام در این محدوده متوقف شود. بدون مصوبه شورا، بدون توجیه و تقاضای اجتماعی محلی، بدون برگزاری جلسات بررسی نظر صناف، ساکنان، ذی حقان و ذی نفعان چنین مداخله شهری در این مقیاس نباید انجام شود و توجیه پذیر نیست.

این عضو شورای شهر در ادامه نوشت: حتی همه موارد مصوب در بند 3 ماده 78 برنامه سوم شهر تهران هم باید پیش از اقدام پیوست مطالعات اجتماعی و محیط زیستی داشته باشد و بدون پیوست های مطالعاتی لازم قابل انجام نخواهد بود. خواست، رای، نظر و پذیرش اجتماعی به ویژه توسط جامعه محلی، شرط لازم برای هرگونه تغییر و دستکاری در قالب گذر پهنه فرهنگی و هنری است. به ویژه که سرزندگی و حفظ #هویت محله ایِ این خیابان، دستاورد بافت اجتماعی، کسبه و ساکنان خیابان ویلا است و توجیهی برای مداخله وجود ندارد.

گفتنی است از روز گذشته اعلام شده که خیابان ویلا برای طرح سنگفرش و تعریض خیابان از جنوب به شمال یکطرفه خواهد شد و این اتفاق در جهت ایجاد گذر صنایع دستی است. پلیس راهنمایی و رانندگی تهران نیز اعلام کرده یکطرفه کردن این خیابان موقتی خواهد بود.

منبع: چمدان

به "گذر صنایع دستی ویلا مصوب شورای شهر نیست ، هرگونه اقدام در این خیابان متوقف شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گذر صنایع دستی ویلا مصوب شورای شهر نیست ، هرگونه اقدام در این خیابان متوقف شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید