چند قدم تا اعزام تاریخی هاکی، دختران ملی پوش در اندیشه سکو

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، ملی پوش هاکی بانوان می گوید با کسب سکو در جام ملت های داخل سالن آسیا بخش بانوان متحول می گردد و توجه به این بخش افزایش پیدا می نماید.

چند قدم تا اعزام تاریخی هاکی، دختران ملی پوش در اندیشه سکو

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، دختران هاکی ایران پس از هشت سال دوری از میادین بین المللی، بیستم تیرماه راهی تایلند می گردد تا رقابت خود را در جام ملت های داخل سالن زنان آسیا شروع کند. آنها پس از این وقفه طولانی امید زیادی به درخشش دارند. خدیجه قنبری یکی از بازیکنان تیم ملی در گفت وگو با وبلاگ اخبار و رویدادها به آمادگی تیم اشاره نمود و گفت: تمرینات پی در پی و اردوهای منظمی داشتیم. با توجه به برنامه ریزی مربیان و فدراسیون وضعیت خوبی داریم. تمریناتمان در سطح خوبی برگزار گردید و همین سطح آمادگی مان را نیز بالاتر برد.

او در خصوص شناخت تیم ملی از حریفان خود در جام ملت ها بیان نمود: هم گروهی هایمان شناخته شده هستند. تیم هایی مثل قزاقستان، ازبکستان و اندونزی سال ها در این رقابت ها حضور دارند و مدال آور هستند. سرمربی مان فیلم هایی از بازی این تیم ها را بررسی کرد و سبک بازی شان را به ما نشان داد. تقریباً از چند تیم شناخت داریم و با توجه به این موضوع تا حدودی با سبک بازی شان آشنا هستیم.

این ملی پوش هاکی در خصوص پیش بینی خود از عملکرد ایران گفت: سطح بازی حریفانمان خوب است اما با یاری مربیان و تمریناتی که داشتیم تا حدودی به سطح آنها رسیدم. برنامه آمادگی جسمانی هم شرایطمان را بهتر نموده است. امیدوارم بتوانیم با یاری بازیکنان و برنامه های کادر فنی نتیجه خوبی کسب کنیم.

قنبری در خصوص اعزام تیم ملی به جام ملت های آسیا پس از وقفه ای هشت ساله بیان نمود: این وقفه طولانی بود اما بها دادن به تیم ملی و شرت در جام ملت ها را به فال نیک می گیریم. تمام کوششمان را می کنیم تا با نتیجه ای خوب و کسب یکی از سکوها جوابگوی این اعتماد باشیم. کسب سکو بعد از این وقفه باعث تحول در بخش بانوان می گردد و پیگیری و توجه به هاکی بانوان را افزایش پیدا می دهد.

او در خصوص انگیزه بازیکنان تیم ملی گفت: قبلاً هم به مسابقات برون مرزی اعزام شدم اما الان می بینم که تا چه اندازه سطح همدلی، همکاری و تکنیک وتاکتیک بازیکنان نسبت به قبل بالا رفته است. علاوه بر این وقتی می بینیم کوشش زیادی برایمان شده انگیزه مان افزایش پیدا می نماید.

قنبری در انتها از مسئولانی که از تیم ملی بانوان حمایت می نمایند تشکر کرد و گفت: از تمام مسئولان فدراسیون، مربیان و کسانی که برای موفقیت تیم ملی زحمت می کشند و با تمام مشکلاتی که وجود دارد از تیم حمایت می نمایند تشکر می کنم. امیدوارم با نتیجه ای که به دست می آوریم زحماتشان را جبران کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "چند قدم تا اعزام تاریخی هاکی، دختران ملی پوش در اندیشه سکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چند قدم تا اعزام تاریخی هاکی، دختران ملی پوش در اندیشه سکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید