نتایج ابتدایی انتخابات ریاست جمهوری 6 عقرب اعلام می گردد

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان اظهار داشت که نتایج ابتدایی انتخابات ریاست جمهوری در تاریخ 6 عقرب/ آبان اعلام خواهد شد.

نتایج ابتدایی انتخابات ریاست جمهوری 6 عقرب اعلام می گردد

به گزارش ، کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان خاطرنشان کرد که نتایج ابتدایی انتخابات ریاست جمهوری در تاریخ 6 عقرب/ آبان اعلام خواهد شد.

این کمیسیون افزوده است که مرکز آنالیز دیجیتالی را در تفاهم با ناظرین نامزدان انتخابات ریاست جمهوری بازگشایی نموده و قرار است اطلاعات باقی مانده از آرا در حضور ناظرین به سرور مرکزی منتقل و نتیجه شفاف ابتدایی انتخابات ریاست جمهوری در تاریخ اعلام شده اعلام گردد.

پیش از این قرار بود نتایج ابتدایی انتخابات ریاست جمهوری افغانستان در تاریخ 27 میزان/ مهر اعلام گردد اما کمیسیون انتخابات این کشور گفت که به دلیل مسائل فنی و تامین شفافیت اعالم نتایج به تاخیر افتاده است.

همچنین لازم به ذکر است که فعالیت مرکز آنالیز دیجبتالی کمیسیون انتخابات پس اتهام یورش نیروهای امنیتی به این مرکز به مدت دو روز متوقف شد.

کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان در ابتدا این واقعه را رد نموده و آن را شایعه خواند اما سپس اعتراف کرد که نیروهای امنیتی به دستور مشاور امنیتی دبیرخانه مجلس قفل دروازه مرکز آموزشی کمیسیون را به دلیل سردی هوا شکسته و وارد آن شده اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "نتایج ابتدایی انتخابات ریاست جمهوری 6 عقرب اعلام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج ابتدایی انتخابات ریاست جمهوری 6 عقرب اعلام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید