مشکل کمبود ماسک در هرمزگان رفع خواهد شد، در تمام ورودی ها کار تب سنجی انجام می گردد

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، خبرنگاران/هرمزگان آزمایشگاه تشخیص ویروس کرونا در بندرعباس راه اندازی شد تا دیگر نیازی به ارسال آزمایش های گرفته شده از بیماران مشکوک به تهران نباشد.

مشکل کمبود ماسک در هرمزگان رفع خواهد شد، در تمام ورودی ها کار تب سنجی انجام می گردد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان صبح امروز(نهم اسفندماه) در جمع وبلاگ اخبار و رویدادها، گفت: پیش از این تشخیص بیماری با تاخیر انجام میشد که با راه اندازی این آزمایشگاه در 24 ساعت این ویروس تشخیص داده می گردد و دیگر به بستری افراد غیر ضروری در بیمارستان نیازی نیست.

دکتر حسین فرشیدی با بیان اینکه برای جلوگیری از ورود بیشتر ویروس کرونا در تمام ورودی های شهر کار تب سنجی انجام می گردد، از شهروندان خواست با رعایت نکات بهداشتی از انتشار این ویروس جلوگیری نمایند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بیان نمود: در حال حاضر سازمان آتش نشانی و شهرداری بندرعباس تمام معابر، وسایل حمل و نقل عمومی و قایق های جابجایی مسافر در راستا قشم را ضد عفونی نموده اند و به زودی تمام مراکز تجاری نیز ضدعفونی می گردد.

فرشیدی در انتها با بیان اینکه تا یک هفته آینده با فراوری ماسک در استان مشکل کمبود این کالا رفع خواهد شد، اعلام نمود: برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در ادارات شلوغ و پر تردد هم ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی نماینده توزیع خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مشکل کمبود ماسک در هرمزگان رفع خواهد شد، در تمام ورودی ها کار تب سنجی انجام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل کمبود ماسک در هرمزگان رفع خواهد شد، در تمام ورودی ها کار تب سنجی انجام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید