مدیر الشارجه: کار سختی برابر پرسپولیس نداریم

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، مدیر الشارجه امارات معتقد است این تیم با وجود شکست در بازی هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا کار سختی برابر پرسپولیس نخواهد داشت.

مدیر الشارجه: کار سختی برابر پرسپولیس نداریم

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، عبدالعزیر محمد درباره شکست خانگی تیم الشارجه در بازی هفته نخست گروه A لیگ قهرمانان آسیا برابر تیم التعاون عربستان و در پیش رو بودن بازی با پرسپولیس گفت: انتظار اتفاق هایی که در بازی نخست برابر التعاون رخ دادند را نداشتم. حریف توانست از موقعیت های به دست آمده بهره ببرد و الشارجه نیز در سطح فنی موردانتظار ظاهر نشد. این همان چیزی بود که انتظارش را نداشتم. تیم الشارجه می بایست در بازی آینده برابر پرسپولیس به سطح فنی خودش بازگردد و این کار سختی نیست.

مدیر تیم الشارجه امارات ادامه داد: من از طرفداران الشارجه به خاطر نتیجه و اتفاق اتفاق افتاده در بازی برابر التعاون عربستان عذرخواهی می کنم. الشارجه باید در بازی هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا با تیم پرسپولیس نمایش اطمینان بخشی از خود ارائه دهد. باید در قواره قهرمان لیگ امارات ظاهر شویم. از طرفداران می خواهم در استادیوم حاضر شوند و از بازیکنان الشارجه حمایت نمایند. اعتماد زیادی به بازیکنان الشارجه برای بازگشت به شرایط قبلی و کسب پیروزی در این نبرد دارم.

تیم الشارجه ساعت 19:5 دقیقه سه شنبه هفته جاری در بازی هفته دوم گروه C لیگ قهرمانان آسیا میزبان تیم پرسپولیس است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مدیر الشارجه: کار سختی برابر پرسپولیس نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر الشارجه: کار سختی برابر پرسپولیس نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید