فتحی داور رده بندی جام ملت های اروپا شد

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، زری فتحی داور بین المللی فوتسال ایران به عنوان قاضی دوم دیدار پرتغال و اسپانیا در دیدار رده بندی جام ملت های اروپا انتخاب شد تا افتخاری دیگر نصیب جامعه داوری فوتسال و فوتبال ایران بشود.

فتحی داور رده بندی جام ملت های اروپا شد

فتحی داور رده بندی جام متلهای اروپا

زری فتحی داور بین المللی فوتسال ایران به عنوان قاضی دوم دیدار پرتغال و اسپانیا در دیدار رده بندی جام ملت های اروپا انتخاب شد تا افتخاری دیگر نصیب جامعه داوری فوتسال و فوتبال ایران بگردد.

فتحی همچنین روز آدینه دیدار دو تیم روسیه و اسپانیا از مرحله نیمه نهایی را هم قضاوت کرد که روس ها با شکست ماتادورها به فینال رسیدند و برای قهرمانی کوشش می نمایند.

فتحی در کنار ناظمی از داوران بانوی برجسته فوتسال ایران شناخته می گردد که نزدیک به سه سال است در لیست الیت فیفا قرار گرفته و به مسابقات بین المللی اعزام می گردد. از جمله مسابقاتی که این داور در آن شرکت داشته است می توان به جام ملت های آسیا در بخش بانوان اشاره نمود که به علت صعود ایران به فینال، فتحی در کنار یک داور ژاپنی مسابقه رده بندی را سوت زد. او هم چنین با حضور در مسابقات دانشجویان دنیا در آلماتی برای اولین مرتبه توانست به عنوان سر داور بازی بین آلمان و بلاروس در بخش مردان را سوت بزند و رکورد شکن باشد و حالا باید دید در جدال فردا چه عملکردی از خود به جا می گذارد.

3-185

منبع: ایران ورزشی

به "فتحی داور رده بندی جام ملت های اروپا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتحی داور رده بندی جام ملت های اروپا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید