سه برابر شدن آمار گلزنی علیپور: 5 بازی لیگ رجحان، 5 گل

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، پنج هفته طلایی علیپور، نقش ویژه ای در حضورش در جمع بهترین گلزنان فصل داشت. بخصوص که یکی از جدی ترین رقبایش یعنی آنتونی استوکس در پنج بازی اخیر حتی یک گل هم نزده.

سه برابر شدن آمار گلزنی علیپور: 5 بازی لیگ رجحان، 5 گل

گل علی علیپور به استقلال خوزستان نهمین گل این فصل او بود. این بازیکن با پشت سر گذاشتن آنتونی استوکس، حالا فقط یک گل کمتر از کی روش استنلی زده است. نکته امیدوارکننده تر برای پرسپولیسی ها اینکه موتور آقای گل تازه روشن شده. علیپور در پنج بازی اخیر پرسپولیس در لیگ برتر، پنج گل زده است. در حالی که در سیزده هفته قبل از آن، فقط چهار گل زده بود.

علیپور در این پنج هفته ابتدا در بازی معوقه مقابل سپاهان یک گل و پنج روز بعد در آخرین بازی نیم فصل اول مقابل پارس جنوبی دو گل زد. آغاز نیم فصل دوم هم برای علیپور با گل همراه بود. او پنالتی ای را که شایان مصلح گرفت، تبدیل به گل کرد.

در بازی مقابل فولاد، خبری از گل های علیپور نبود اما او به استقلال خوزستان هم گل زد. این پنج هفته طلایی علیپور، نقش ویژه ای در حضورش در جمع بهترین گلزنان فصل داشت. بخصوص که یکی از جدی ترین رقبایش یعنی آنتونی استوکس در پنج بازی اخیر حتی یک گل هم نزده.

این همان چیزی است که مهاجم پرسپولیس را که فصل پیش با 19 گل آقای گل لیگ برتر شده و تا این مقطع دو گل بیشتر از سال جاری زده بود، به تکرار آقای گلی امیدوارتر می نماید.

11 - 220

منبع: ایران ورزشی

به "سه برابر شدن آمار گلزنی علیپور: 5 بازی لیگ رجحان، 5 گل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه برابر شدن آمار گلزنی علیپور: 5 بازی لیگ رجحان، 5 گل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید