سمیرا ارم: جای حسین امیری در کادر فنی تیم ملی تیراندازی معلولان خالی بود، می خواهم در پارالمپیک خودم باشم، نه بیشتر

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، بانوی ملی پوش تیم تیراندازی معلولان گفت: تغییرات مثبتی در کادر فنی تیم ملی اتفاق افتاده و جای حسین امیری واقعاً خالی بود.

سمیرا ارم: جای حسین امیری در کادر فنی تیم ملی تیراندازی معلولان خالی بود، می خواهم در پارالمپیک خودم باشم، نه بیشتر

سمیرا ارم در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ اخبار و رویدادها، درخصوص برگزاری مرحله پنجم اردوی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین گفت: خوشبختانه تغییرات مثبتی بعد از رقابت های جهانی استرالیا در کادر فنی تیم ملی رخ داد. جای حسین امیری در یک سال اخیر واقعاً خالی بود و خدا را شکر که برگشت. ما از این اردو تمرینات استقامتی در دستور کار قرار داده ایم و این نوع تمرینات لازم بود، چون از سال گذشته اینگونه تمرینات و کار با سلاح و کِش را نداشتیم. الان استارت تمرینات با این شیوه است.

وی اضافه نمود: خدا را شکر که همه ملی پوشان سهمیه را گرفته اند و انشالله با یک ذوق مضاعف و یک انرژی و آرامش بیشتر تا پارالمپیک 2020 توکیو جلو می رویم.

دارنده مدال نقره بازی های پاراآسیایی 2018 جاکارتا درباره حضور دوره اش در پارالمپیک و هدف گذاری اش برای بازی های 2020 گفت: هدف من به عنوان یک ملی پوش این است که خودم باشم، نه بیشتر. همینی که هستم، خوب و عالی ام. تلاشم این است که در بهترین فرم خودم باشم.

ارم در پاسخ به این سوال که تمرکزش میان تپانچه بادی و خفیف بر روی کدام یک است؟ بیان کرد: من روی هر دو ماده برای موفقیت در پارالمپیک تمرکز نموده ام. البته تمرکزم در خفیف کمتر است، اما با حضور حسین امیری سعی می کنم در هر دو ماده به سطح خوبی برسم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سمیرا ارم: جای حسین امیری در کادر فنی تیم ملی تیراندازی معلولان خالی بود، می خواهم در پارالمپیک خودم باشم، نه بیشتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سمیرا ارم: جای حسین امیری در کادر فنی تیم ملی تیراندازی معلولان خالی بود، می خواهم در پارالمپیک خودم باشم، نه بیشتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید