حسینی فینالیست شد، مردانی به برنز بسنده کرد

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، در مرحله نیمه نهایی مسابقات تکواندو گرندپری رم، حسینی با پیروزی برابر حریف چینی خود راهی فینال شد و سجاد مردانی با شکست مقابل حریف قدرتمند خود صاحب مدال برنز شد.

حسینی فینالیست شد، مردانی به برنز بسنده کرد

به گزارش ، میر هاشم حسینی هوگوپوش تیم ملی تکواندو کشورمان با پیروزی برابر ژائو شوای چینی راهی فینال وزن 68- کیلوگرم مسابقات گرند پری رم شد.

حسینی که در بازی های قبلی خود، نمایندگانی از آمریکا، برزیل و کرواسی را مغلوب کرده بود، در دیدار نیمه نهایی پیروز شد ژائو شوای، تکواندوکار قدرتمند چینی را شکست دهد و حریف دای هون لی تکواندوکار کره ای صاحب نام، در بازی فینال شود. دای هون لی دارنده رنک 1 جهان است و در بازی مرحله یک چهارم، سروش احمدی دیگر نماینده کشورمان را با نتیجه 11 بر 7 شکست داد. لی در بازی نیمه نهایی برندلی سیندن را شکست داد.

سجاد مردانی کاپیتان تیم ملی تکواندو کشورمان نیز در دیدار مرحله نیمه نهایی وزن 80+ کیلوگرم در حالی که تا خاتمه راند دوم با نتیجه 2-4 از ولادیسلاو لارین پیش بود، در راند سوم با نتیجه 4-9 مغلوب این تکواندوکار قدرتمند روس شد و به مدال برنز این رقابت ها دست یافت. مردانی با این نتیجه صاحب هزار دلار جایزه نقدی شد و 14/4 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک به او تعلق گرفت.

هادی پور حریفان خود را شناخت

شکست احمدی در مقابل قهرمان جهان/ حسینی و مردانی راهی یک چهارم شدند

ایران با 2 نماینده در نیمه نهایی مسابقات تکواندو گرندپری/ سومین رویارویی میر هاشم و غول چینی/قرعه سخت مردانی و حسینی در نیمه نهایی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "حسینی فینالیست شد، مردانی به برنز بسنده کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی فینالیست شد، مردانی به برنز بسنده کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید