بیرانوند: ازبکستان بهترین حریف تدارکاتی ماست، دیگر کری نمی خوانم

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران می گوید: ازبکستان بهترین حریف این تیم در اردوی پیش روست.

بیرانوند: ازبکستان بهترین حریف تدارکاتی ماست، دیگر کری نمی خوانم

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، علیرضا بیرانوند در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: خوشحالم دوباره به تیم ملی دعوت شدم و در خدمت تیم ملی هستم. شرایط تمرینات خوب است و از فردا هم تیم کامل می گردد. امیدوارم با یاری کادر فنی و بازیکنان بتوان تمرینات خوبی را انجام بدهیم و با انجام بازی های خوب دل مردم را شاد کنیم.

او درباره انتظارات از تیم ملی هم گفت: بعد از جام جهانی 100 درصد انتظارات بالا رفته است. ما هم به دنبال این هستیم با انجام اردوهای خوب و تمرینات خوب عملکردمان را بهتر کنیم.

وی درباره شرایط تیم ملی ازبکستان هم گفت: تیم ملی ازبکستان سرمایه گذاری خوبی انجام داده است. فکر می کنم بهترین حریف تدارکاتی ما باشد. در این بازی بازیکنانی کمتر بازی نموده اند فرصت بازی خواهند داشت.

در ادامه این مصاحبه یکی از وبلاگ اخبار و رویدادها از بیرانوند پرسید با توجه به اینکه پنالتی رونالدو را در جام جهانی مهار نموده مدتی است که او در یونتوس گلزنی نمی نماید گفت: رونالدو زمانی هم که در رئال مادرید بود تا هفته هفتم و هشتم گلزنی نمی کرد.

او یکی از بازیکنان دنیاست که سرمربی اش هم از او تعریف نموده است و در طول 90 دقیقه در خدمت تیم بازی می نماید. قبل از جام جهانی جوی ایجاد شد و مردم با من شوخی می کردند که به من روحیه می داد اما من الان دیگر نمی خواهم کری بخوانم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بیرانوند: ازبکستان بهترین حریف تدارکاتی ماست، دیگر کری نمی خوانم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیرانوند: ازبکستان بهترین حریف تدارکاتی ماست، دیگر کری نمی خوانم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید