بهتر است این فوتبال را تعطیل نمایند، معادلات را به هم زدیم

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، امیر قلعه نویی که با تساوی سپاهان مقابل پرسپولیس شانس قهرمانی تیمش در لیگ را کمرنگ تر می بیند، به شدت از اتفاقات اتفاق افتاده در این بازی انتقاد کرد و دامنه انتقاداتش به گزارشگر بازی و رئیس کمیته انضباطی هم کشید.

بهتر است این فوتبال را تعطیل نمایند، معادلات را به هم زدیم

سرمربی سپاهان در تبادل نظر با برنامه تهران ورزشی گفت: به خاطر اتفاقاتی که رخ داد متأسفم. اگر هرکسی مقصر است حتی برای من بیشترین مجازات را در نظر بگیرند.

وی اضافه نمود: این فوتبال را تعطیل نمایند بهتر است ولی متأسفانه دوستان با ابزاری که داشتند تا توانستند به سپاهان تاختند در حالی که واقعیت چیز دیگری است. هرکسی که مجرم است اشد مجازات را برایش در نظر بگیرند و از هیچ رنگی نترسند.

سرمربی سپاهان تاکید نمود: مگر به استقلال نباختیم و تبریک نگفتیم؟ مگر با پرسپولیس مساوی نشد؟ ‬ حالا تماشاگران ما فقط چهار تا ترقه زدند. ما بهترین میزبانی را داشتیم.

قلعه نویی بدون نام بردن از یکی از بوقچی های پرسپولیس او را منشأ اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان معرفی و تاکید نمود: وقتی قبل از بازی یک نفر استوری می گذارد و یکسری حرف ها می زند چرا با او برخورد نمی نمایند. خودشان می دانند چه کسی در فضای مجازی فیلم گذاشته است.

وی ادامه داد: اگر قرار باشد برای رسیدن به جام سکوت نمایند این کار درست نیست.

سرمربی سپاهان گفت: ما 14، 15 میزبانی داشتیم. قبول داریم تماشاگرانمان چهار تا ترقه هم انداخته اند و باشگاه سپاهان هم برخورد نموده است ولی آیا سر تماشاگری شکست؟ آیا از دماغ تماشاگری خون آمد؟ مگر استقلال ما را نبرد؛ آیا اتفاقی افتاد؟

قلعه نویی با بیان اینکه پرسپولیس را به عنوان یک باشگاه مردمی قبول داریم، توضیح داد: برانکو و عرب از مربیان و مدیران خوب ما هستند. جالب است این اتفاق (استوری بوقچی پرسپولیس) سه چهار روز قبل رخ داده و حراست فدراسیون، کمیته انضباطی و کمیته اخلاق کاری نکرد. تا می توانید به من فحش بدهید ولی سنگ نیندازید.

وی درباره اینکه سیاوش یزدانی بازیکن سپاهان صحبت هایی کرد که درست نبود، گفت: بله قبول دارم. بعد از دیدن فیلم صحبت های یزدانی، بلافاصله با این بازیکن برخورد کردیم. او گفت منظورم این بود که درگیری نگردد ولی بلافاصله بعد از فیلم با او برخورد شد. کاری که اشتباه است باید بگوییم اشتباه است وقتی من می بازم و می گویم مقصر هستم این شهامت من است. هزار تا ادا و اصول هم در نمی آوریم. کاری که غلط است را باید بگوییم.

سرمربی سپاهان تاکید نمود: به هر حال یا فوتبال را جمع کنید یا ریشه یابی کنید تا مسائل رفع گردد.

قلعه نویی در مورد احضارش به کمیته انضباطی گفت: دوستان می گویند چرا بعد از بازی نرفتی نشست خبری. شما خودت را جای من بگذار. 90 دقیقه به شما توهین گردد. خوب است بگویم این توهین ها را کادو و تقدیم خانواده هایشان می کنم؟

وی درباره واکنشش به شعار تماشاگران پرسپولیس و اینکه به سینه اش می زد که شاید تعبیر به تقابل با طرفداران شده است، گفت: من به سینه ام زدم و تقابلی نداشتم. می گفتم خیلی ممنون!

سرمربی سپاهان همچنین از مزدک میرزایی گزارشگر بازی به شدت انتقاد کرد و اضافه نمود: شما گزارشگر بازی را ببینید. آیا او خدا را در نظر گرفته است؟ وقتی دارند به من فحاشی می نمایند گزارشگر چه می گوید. وقتی دارند به تماشاگران سپاهان سنگ می زنند چه می گوید؟ صدا و سیما چطور اجازه می دهد او گزارش کند؟ شما عدالت را در نظر بگیرید.

قلعه نویی در ادامه گلایه هاش گفت: اگر مقابل تیمی که بالای 100 میلیارد هزینه نموده و همه جور حمایتی داشته است، 5 گل بخوریم خوب است؟

وی اظهار کرد: خوشحالم سه بار در فوتبال تاریخ ساز شدم. در استقلال تهران بودم و اگر استقلال خوزستان را می بردیم قهرمان می شدیم. کریم بوستانی سرمربی آن تیم بعداً همکار من شد. کریم بوستانی باعث شد استقلال جام را از دست بدهد. بازی ملوان و استقلال اهواز را ببینید چه اتفاقی افتاد و ببینید امیر قلعه نویی چه حماسه ای ایجاد کرد که ملوان در لیگ ماند. چرا اینها را نشان نمی دهید. جاهایی که امیر قلعه نویی به خاطر صداقت و معرفتش… فیلم بازی را ببینید گزارشگر کجا خدا را در نظر گرفته است؟

قلعه نویی تاکید نمود: مگر به سینه زدن بد است؟ شما چیزهای دیگر را ندیدید؟

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، سرمربی سپاهان در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: سپاهان و پدیده معادلات آقایان را به هم زدند. برخی ها خوششان نیامده است. من ته قضیه را به شما می گویم. آقایان نمی توانند تحمل نمایند.

وی گفت: چرا آقای فتاحی نمی گوید بودجه تیم ها چقدر بوده است؟ مگر سقف قرارداد نگذاشتند؟ تنها کسی که جرأت کرد با کمیته اخلاق و سازمان لیگ در بیافتد من بودم و گفتم بالای سقف گرفتم. الان هم می گویم چطور قرارداد امیر قلعه نویی و دایی را در چند سال گذشته منتشر کردند. چرا الان این خلاف شده است و آن زمان خلاف نبود؟ بودجه ما الان یک سوم تیم های دیگر است.

سرمربی سپاهان به منتقدان بازی مستقیمش هم واکنش نشان داد و گفت: همه جایشان درد می گیرد و می گویند فوتبال قلعه نویی با ارسال است. این یعنی اینکه شما ضعیف هستید که ما با یک تاکتیک منسوخ بهترین خط حمله و آقای گل لیگ را داریم.

پیکان نقدها قلعه نویی یکبار دیگر به سمت کمیته انضباطی رفت. وی یادآور شد: کسی هم جرأت برخورد با آقایان را ندارد. برخورد برای تیم های خارج از تهران است. این حرف ها برای من تبعات دارد. آقای حسن زاده الان طبق قانون کمیته انضباطی باید شفاهی و کتبی دفاعیه بگیرد. در این چند سال که مرا ناحق محکوم و جریمه کردند یکبار مرا نخواستند. حالا چطور یادشان افتاده است مرا خواسته اند؟ می دانید چرا چون خودشان خلاف نموده اند.

سرمربی سپاهان گفت: شما (کمیته انضباطی) هم شرح بدهید چرا این همه حکم علیه قلعه نویی قطعی و جریمه بوده است. رأی بقیه تعلیق و توبیخ بود ولی تمام رای های من جریمه قطعی بوده است. چرا مرا چند سال نخواستید. شما خلاف کردید. این قانون دو سال است تصویب شده که می گویند باید از خودمان دفاع کنیم.

قلعه نویی درباره کوتاهی سازمان لیگ و فدراسیون در نحوه برگزاری بازی پرسپولیس و سپاهان توضیح داد: به سازمان لیگ ارتباطی ندارد. چرا در بازی سپاهان و تراکتور این اتفاق رخ نداد. مگر ما دو بر صفر نباختیم. مگر مقابل استقلال شکست نخوردیم. آیا اتفاق پرسپولیس و سایپا هم مربوط به سپاهان است؟ علت چیزهای دیگر است. عرب (مدیرعامل پرسپولیس) آدم بسیار خوبی است. یکسری آسیب های اجتماعی است و کاری به آن ندارم.

وی یکبار دیگر از رئیس کمیته انضباطی انتقاد کرد و گفت: آقای حسن زاده خودش را جای من بگذارد. وریا غفوری یک مصاحبه علیه ایشان کرد؛ او چند بار جواب وریا را داد؟ آقای حسن زاده هم انسان سالم است و می خواهد خدمت کند. حسن زاده یک دقیقه فحش ناموس بخورد؛ ببینم می تواند تحمل کند.

قلعه نویی ادامه داد: در حق تیم های خارج از تهران دارند نهایت ظلم را می نمایند. شاید راحت علیه من حکم بدهند. چند سال است علیه من حکم می دهند. دو سال است قانون می گوید اگر می خواهید حکم بدهید باید دفاعیات را داشته باشید ولی هرگز مرا نخواستند جز اینبار.

سرمربی سپاهان یادآور شد: خود باشگاه پرسپولیس هم دوست نداشت این اتفاقات رخ بدهد. آنها هم نهایت تلاششان را به کار بردند میزبانی خوبی داشته باشند ولی به ما پنج بلیت وی.آی.پی دادند. ما در اصفهان هر تیمی که می آید بلیت و زمین تمرین و اتومبیل می دهیم. گلایه ام این است چرا لیدرشان چند روز قبل این کار را نموده است.

قلعه نویی از شکایت سپاهان از علیرضا بیرانوند اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: ولی گویا آنها از سیاوش یزدانی شکایت نموده اند.

سرمربی سپاهان تاکید نمود: بیرانوند سرمایه ملی است. او حرکت هایی کرد ولی باید دنبال قشنگی های فوتبال برویم.

قلعه نویی در سرانجام درباره اینکه انتظار می رود بزرگان فوتبال مثل او مانع بروز این مسائل شوند، گفت: من بزرگ نیستم ولی در مملکت ما این حرف ها نیست. ببینید بزرگان ما را چطور می زنند. ببینید با پروین، علی دایی و دیگران چه کار کردند. کدام بزرگی؟ باید احترامش را نگه دارند. با دایی و من چه کار کردند؟ فقط به جرم اینکه خواستیم سالم بازی کنیم. اگر 5 تا گل بخوریم خوب است. چطور وقتی در آزادی 4 گل خوردیم آدم خوبی بودیم ولی حالا بد شدیم؟

منبع: خبرگزاری مهر

به "بهتر است این فوتبال را تعطیل نمایند، معادلات را به هم زدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهتر است این فوتبال را تعطیل نمایند، معادلات را به هم زدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید