برنامه پرسپولیس پیش از فینال، فقط سه تمرین در ژاپن

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، پرسپولیس در حالی در ژاپن سه جلسه تمرین می نماید که کاشیما برای 5 جلسه تمرینی در تهران برنامه ریزی نموده است.

برنامه پرسپولیس پیش از فینال، فقط سه تمرین در ژاپن

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها ، بازی رفت فینال را پرسپولیس و کاشیما روز شنبه هفته آینده به میزبانی شهر کاشیما در ژاپن برگزار می نمایند. برای همین برانکو می خواست تیمش را 5 روز زودتر از این بازی به ژاپن ببرد اما از آنجا که پرسپولیس نتوانست چارتر بگیرد، پروفسور هم تصمیمش را عوض کرد.

پیشنهاد تازه او این بود که تیم را به امارات ببرند و آنجا یک اردوی دو سه روزه برپا نمایند. به همین منظور پرسپولیس صبح فردا (دوشنبه) تهران را به مقصد دبی ترک می نماید و چهارشنبه راهی ژاپن خواهد شد. در بهترین حالت، پرسپولیسی ها چهارشنبه در ژاپن هستند و تا شنبه نهایتا می توانند 3 جلسه تمرین نمایند و در همین سه روز خود را با اختلاف ساعت و هوای شهر کاشیما وفق بدهند که با توجه به اختلاف زمانی 5 ساعت و نیمه ایران و ژاپن کار سختی به نظر می رسد.

این در شرایطی است که کاشیما بعد از بازی رفت بلافاصله به تهران می آید و 5 جلسه در استادیوم کاظمی و یک جلسه هم در استادیوم آزادی تمرین می نماید تا در بهترین شرایط ممکن برای بازی برگشت با پرسپولیس آماده گردد.

2 - 180

منبع: ایران ورزشی

به "برنامه پرسپولیس پیش از فینال، فقط سه تمرین در ژاپن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه پرسپولیس پیش از فینال، فقط سه تمرین در ژاپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید