احسان حاج صفی به سپاهان پیوست؛ بازگشت به تیم همیشگی

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، خبرگزاری خبرنگاران- کاپیتان تیم ملی ایران به عضویت زردپوشان اصفهان در آمد.

احسان حاج صفی به سپاهان پیوست؛ بازگشت به تیم همیشگی

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، احسان حاج صفی پس از پرداخت حق فسخ به باشگاه تراکتور و جدایی از این تیم، به جمع زردپوشان اصفهانی اضافه شد. حاج صفی امروز با حضور در دفتر باشگاه سپاهان و توافق با محمدرضا ساکت، با عقد قراردادی به عضویت این تیم در آمد. سپاهان برخلاف تمام جابجایی اخیر، در زمستان سال جاری هیچ سر و صدایی نداشته و بازیکن جدیدی جذب ننموده، اما اولین و آخرین خریدشان یک خرید جذاب و مهم ترین خرید نیم فصل بین تمام باشگاه ها لقب گرفت.

حاج صفی که دو سال و نیم پس از حضور در تراکتور تصمیم به جدایی از این تیم گرفت و پس از توافق با مالک باشگاه تبریزی قراردادش را فسخ کرد، امروز پای مذاکره با مدیران باشگاه سپاهان نشست و با عقد قرارداد رسمی، سومین حضورش در جمع طلایی پوشان اصفهان را رسمی کرد. کاپیتان تیم ملی در شرایطی به توافق نهایی با مسؤولان سپاهان رسید که پیشنهاد جدی استقلال و گل گهر را نیز داشت ولی مطابق انتظار و علاقه اش به این باشگاه و اصفهان، باز هم سپاهانی شد.

او که یکی از کم نوسان ترین بازیکنان سالیان اخیر فوتبال ایران بوده و عملکرد خوبی در رده باشگاهی و ملی داشته، با سپاهان قرارداد بست تا پس از سه سال و نیم با پیراهن زرد رنگ و بازوبند کاپیتانی به میدان برود. قرارداد احسان حاج صفی با باشگاه سپاهان به مدت نیم فصل امضاء شده و کاپیتان تیم ملی میخواهد طلایی پوشان را در دور برگشت که رقابت های حساسی در لیگ برتر و جام حذفی خواهند داشت، یاری کند تا بتوانند دوباره به روزهای خوب برگردند و قهرمانی را تجربه نمایند.

احسان حاج صفی پس از پرداخت مبلغ رضایت نامه اش به باشگاه تراکتور از این تیم جدا شد. احسان حاج صفی از ابتدای فصل به دنبال رضایت نامه اش بود تا از تراکتور جدا گردد. حتی شایعاتی مبنی بر علاقه استقلال برای جذب این بازیکن وجود داشت اما این بازیکن به دنبال ترانسفر به یونان بود که پس از مذاکره با مالک باشگاه در تراکتور ماندنی شد و به حضورش در تراکتور ادامه داد. اما از روزی که رسول خطیبی سرمربی تراکتور شد این شایعه به گوش رسید که احسان در تراکتور نمی ماند و این تیم را ترک می نماید.

در خصوص علت جدایی حاج صفی از تراکتور، شایعات مختلفی وجود دارد. بعضی معتقدند ظاهرا این بازیکن با رسول خطیبی اختلاف دارد و ترجیح می دهد با این مربی کار نکند. پس از این که خطیبی در آخرین بازی تراکتور او را تعویض کرد، این زمزمه ها در خصوص رفتنش بیشتر هم شد. یک عده هم در تبریز می گویند رفتن احسان حاج صفی برای این است که میخواهد در اروپا بازی کند که البته در این مقطع از سال این احتمال اصلا منطقی نیست.

شایعه دیگر هم این است که سپاهان به دنبال جذب این بازیکن است و باشگاه اصفهانی پول رضایت نامه این بازیکن را پرداخت نموده است. شایعه ای که اصفهانی ها به شدت آن را کذیب می نمایند اما امروز یک خبر جدید از تبریز به گوش رسید. بعضی می گویند دلیل جدایی حاج صفی بدهی باشگاه به بازیکنان خارجی است. در تبریز شایعه شده فیفا به باشگاه نامه زده اگر تراکتور طلب کنستانت و فورچونه را پرداخت نکند، جرایم سنگینی برای این باشگاه در نظر گرفته می گردد و باشگاه هم که به دنبال تامین منابع اقتصادی است، بخشی از این پول ها را با رضایت نامه حاج صفی تامین نموده است.

البته باشگاه تراکتور هنوز این شایعه را تایید یا تکذیب ننموده و برای پی بردن ب اصل ماجرا باید منتظر انتها سکوت احسان یا شفاف سازی تراکتور باشیم. هر چه هست دو طرف در کمال آرامش و بدون تنش با هم به تفاهم رسیدند و جدایی احسان از تراکتور به وسیله پرداخت مبلغ قید شده در بند حق فسخ، توافقی انجام شد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "احسان حاج صفی به سپاهان پیوست؛ بازگشت به تیم همیشگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احسان حاج صفی به سپاهان پیوست؛ بازگشت به تیم همیشگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید